Summer essentials ♡

Att handla smink inför sommaren kan vara något av det bästa som finns! Ja, att handla smink överlag egentligen.. 😊
Dessa godbitar är mina senaste tillskott i sminkväskan

The Balm - "The manizer sisters" luminizing palette
Denna palette innehåller tre superfina färger som kan användas som highlighter, skimmer eller shadow. Jag älskar färgerna som är sådär perfekt skimmriga!

Carli Bybel eyeshadow & highlighter palette
Denna godbit hade jag läst om på en massa olika ställen och med tanke på priset blev jag tvungen att beställa den. Älskar färgerna som går i rosa-skimmer 😍

To faced sweethearts perfect flush blush - sparkning bellini
Denna köpte jag när vi var i Barcelona. En underbar blush som gård peach-hållet med lite bronzing effekt. Så himla fin och med ett enda drag blir det både färg och highlighting på samma gång!

Skönhet | |
Upp